Ne vëmë në zbatim masat e duhura teknike dhe organizative për të siguruar nivelin më të lartë të mundshëm të sigurisë së klientit në mënyrë që t’i mbrojmë të dhënat e klientit.
Infrastruktura
Zbatimi i teknologjive më të fundit për të zbuluar dhe parandaluar ndërhyrjet kibernetike, p.sh.:
- Zbatimi i kontrolleve që parandalojnë aksesin e paautorizuar nga individët ose rrjetet (firewalls, sisteme të parandalimit të ndërhyrjes, kodimi i të dhënave të ruajtura, etj.).
- Mbrojtja e lidhjes ndërmjet pajisjes(eve) të klientit dhe aplikacioneve tona duke përdorur kodimin Secure Socket Layer (SSL) p.sh. klienti regjistrohet, duke plotësuar një aplikacion apo duke u regjistruar në shërbimet online.
e-Banking dhe m-Banking
- Autorizimi i pagesave mbrohet nga Autentifikimi Shumëfaktorësh për secilin transaksion që kryeni.
- Sesioni i bankimit online të klientit shkyçet automatikisht pas 15 minutave të mosaktivitetit për të shmangur përdorimin e paautorizuar të llogarisë së klientit nga të tjerët.
- Akses i sigurt në versionin mobile të e-Bankimit me të dhëna biometrike (tiparet e fytyrës ose gjurmët e gishtërinjve) ose fjalëkalim.
- Monitorimi i aktiviteteve për mashtrim potencial.
- Zhvillimi i aplikacioneve mobile me teknologjitë më të fundit të sigurisë.
Kartat e Debitit dhe Kreditit
- Menaxhimi i limitit të kartës dhe statusit të kartës nga vetë klienti nëpërmjet kanaleve tona digjitale.
- Regjistrimi i kartave automatikisht me standardet më të fundit të sigurisë, si Siguria 3-D (një protokoll i sigurisë që ndihmon parandalimin e mashtrimit me transaksionet online me karta krediti apo debiti).
- Dërgimi i mesazhit SMS për çdo transaksion online që kryen klienti me kartë.
- Monitorimi i aktiviteteve për mashtrim potencial.
Mbani mend:
- Përditësojini detajet tuaja të kontaktit me bankën në mënyrë që të mund t’ju kontaktojmë.
- Raportoni menjëherë tek banka nëse karta/telefoni u është vjedhur apo e keni humbur.